ÚNETE Y RECIBE LAS NOVEDADES

PRUEBA

SOBRE MI
AVISO DE CONTENIDO
PREMIOS
CUENTOSRECOMENDADOS
INICIO DE CURSO LENGUAJE
MATES

prueba2

GRAFISMO
OTOÑO
STJORDI
NAVIDAD
PROX1 PROX2
PROX3

16 feb. 2014

NUEVO PREMIO

Des dels blocs:
     
el Calaixet de recursos ha rebut aquests dos regals:




Moltes gràcies per donar aquests premis al Calaixet de Recursos!

Aquests premis són un reconeixement entre blocaires amb la finalitat d'aconseguir més difusió i fer més visibles els diferents blocs.

Si el teu bloc ha rebut aquest reconeixement i tens ganes de compartir-ho amb altres blocs cal:

Agrair al bloc que te l'ha concedit i fer-te seguidor.
Donar el premi a 11 blocs que acaben de començar o que tenen menys de 200 seguidors.
Informar del premi a cadascun dels blocs.
Visitar els blocs que han estat premiats junt amb el teu.

Els 11 blocs als quals concedeixo aquest premi són:


Moltes felicitats a tots! i gràcies per compartir recursos tan interessants.

5 comentarios :

  1. Hola, Sóc l'Olga de Petits Grans Artistes. Mil gràcies pels premis. Gràcies per pensar en el meu raconet. Segueixo les teves propostes. Gràcies per compartir bones idees!

    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies pel premi!! Em fa molta il.lusió que us agradi el meu blog i que us siguin útils els recursos que vaig recollint. Una abraçada molt forta! Montse de QUADRATS RODONS

    ResponderEliminar
  3. Moltíssimes gràcies per pensar en La Caseta per compartir un premi...una abraçada forta

    ResponderEliminar
  4. Enhorabona per aquests premis que has rebut, són molt merescuts!
    Felicito a tots els blocs a qui els hi has repartit i els animo a seguir fent tant bona feina. Hi ha alguns que no coneixia i ara els visitaré.
    Petonets
    Carme

    ResponderEliminar
  5. Moltíssimes gràcies pel doble premi. M'alegra saber que us agrada el meu blog. En quant pugui, redactaré l'antrada. Una abraçada

    ResponderEliminar

Muchas gracias por tu comentario!